After conducting the attack, the attackers decided to show off their ‘great code of ethics’ by sending Kaspersky an email - on a Saturday to several public email boxes. They gave us exactly 1 hour to respond. And posted on their blog without having received a response.
参考までに。 (スコア:2, 参考になる)
カスペルスキー研究所の解析者日記と称するブログで、今回の騒動の詳細が以下のページで述べられていますね。
What really happened to usa.kaspersky.com/support
http://www.viruslist.com/en/weblog?weblogid=208187633 [viruslist.com]
上記のページを読んで、思ったこと。
After conducting the attack, the attackers decided to show off their ‘great code of ethics’ by sending
Kaspersky an email - on a Saturday to several public email boxes. They gave us exactly 1 hour to
respond. And posted on their blog without having received a response.
つまり、
Re:参考までに。(自己訂正) (スコア:1)
もう一度、記事をよく読んだら、誤読した部分がありました。
>1.幸い、ダメージよりも、我々が興味の対象になる程、有名であることを、彼等は証明してくれた。
ではありません。
原文は、
なので、
「幸いにも、ハッカー達が、ダメージを引起すことよりも、有名になることに興味を持っていたことが
分かった。」ですね。
ここに、自己訂正させていただくとともに、深くお詫び申し上げます。